نمایه نویسندگان

ا

  • ادیب فر، فروزان اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
  • اسمی جوشقانی، زهرا بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفه‌های آن در کتاب‌های درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
  • امیری، حیدر اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]

ب

  • بخشی، موسی الرضا راه‌کارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]

پ

  • پرتوی مقدم، عباس تأملی بر رویکرد چندمنظری در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]

ت

چ

  • چرخاب، بهاره تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
  • چرخاب، فهیمه تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
  • چندول، رضا تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]

د

  • دادگر، رضا -بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
  • دریکوند، کرم اله خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]

ر

  • رنجبر، محمد تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقه‌مندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
  • رومانی، سعید خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]

س

  • سپهوند، اسماعیل خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
  • سراوانی، حسین اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانش‌آموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
  • سرشاد، اشرف راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
  • سلیمانی، میثم -توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]

ش

  • شاهرخی، سید علاءالدین درآمدی بر روش‌های نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
  • شمس الدین قطرم، فائزه بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در آموزش سلسله‌های حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرم‌افزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]
  • شهابادی، علی اکبر راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]

ع

  • عسگرانی، محمدرضا چالش‌ها و آسیب‌های آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]

ف

  • فتحی، کوروش نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
  • فرجی، زاهد -واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 46-72]

ق

  • قاسم زاده، افتخار -توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • قاسم زاده، افتخار -نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
  • قدمی، زینب -نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]

ک

  • کرموندی، سپیده کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]

گ

  • گلشن، امین واکاوی و تبیین مؤلفه‌های تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]

م

  • محمدی، حسین .آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
  • ملکشاهی، هاشم درآمدی بر روش‌های نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
  • منصوری خسروی، هانیه بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در آموزش سلسله‌های حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرم‌افزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]

ن

  • نجفی، احمد رضا ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]